Re: Κυκλοφόρησε επίσημα το Ubuntu 8.04 LTS

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Fri Apr 25 16:52:24 EEST 2008

2008/4/25 basOS G <noxelia at gmail.com>:

> http://postmortem.csd.auth.gr/~gpall/versteckt/ubuntu-8.04-desktop-i386.iso
> >

> <http://postmortem.csd.auth.gr/%7Egpall/versteckt/ubuntu-8.04-desktop-i386.iso>

> iso;

> 20KB/s...

> Με το παλιό KB  με το νεό KiB . Aυτο για να υπενθυμίζει πως  1KiB  = 1024
> byte και οχι 1000 (ως ειθιστε στη φυσικη και αλλου 1Kskata = 1000 skata) .
> Αλλά αυτο το ξερουν οι περισσότεροι κομπιουεράδες και οι του τμήματος
> μάρκετινκ των σκληρών δίσκων. Αυτοι που δεν το ξερουν ειναι οι απλοι χρήστες
> [...]

sorry alla kati den mou paei kala edw...

KB=1024 bytes
MB = 1024 KB
GB = 1024 GB

to K,M,G einai apo arxaiotatwn xronwn 1024 stous h/y kai to 3eroun kai
oi etairies sklhrwn diskwn

ta KiB apo oti gnwrizw (kai den nomizw na uparxei epishmws tetoia
monada) einai 1000 bytes ktl ktl
ektos kai an alla3an ta pragmata kai den enhmerw8hka katallhla...

filika

Vaggelis

--
Τριπολιτάκης Ευάγγελος