Κυκλοφόρησε επίσημα το Ubuntu 8.04 LTS

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Thu Apr 24 20:53:57 EEST 2008

Για όσους θα θέλουν να περάσουν στην νέα έκδοση , εγώ έκανα το έξεις :

Από την στιγμή που έχω το /home σε ξεχωριστό   κομμάτι του δίσκου

απλός με ένα δβδ επέλεξα φορμάτ το

 / (root file system ) και το

παλιό /home να προσαρτηθεί στο νέο σύστημα εκ νέου , και τους υπόλοιπους
δίσκους οι κομμάτια δίσκων ανάλογα στο /media/Data (Backup ktl) οπότε το
*home*  στην πρώτη εκκίνηση είναι όπως ήτανε χωρίς αλλαγές και δεν έχουν
πειραχτεί αρχεία καν , δεν υπάρχουν   μονο τα προγράμματα που είχα βάλει
πριν και αυτό λύνεται πολύ γρήγορα ανάλογα με την σύνδεση σας . Και αν
έχετε βάλει και κατι έξτρα , σύντομα θα είναι διαθέσιμα και εκείνα απο
ανάλογες πηγές και  δεν θα υπάρχει πρόβλημα .

O/H Konstantinos Togias έγραψε: