Κυκλοφόρησε επίσημα το Ubuntu 8.04 LTS

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Thu Apr 24 19:34:24 EEST 2008

Γιώργος Πάλλας wrote:
> ... και φυσικά πέσαν όλοι σαν τα ζουλάπια πάνω στους servers και δεν
> κατεβαίνει με τίποτα παρά μόνο με torrent... Aυτή τη στιγμή μου το
> τραβάνε με 3,5 MB/s... Πάρε κόσμε:
>
> http://postmortem.csd.auth.gr/~gpall/versteckt/ubuntu-8.04-desktop-i386.iso

και ένα παρελκόμενο της ubuntumania: Αφού δοκίμασα επί καιρό διάφορες
torrent λύσεις (azureus, ktorrent, command-line bittorrent etc),
κατέληξα ότι η πιο efficient είναι το utorrent over wine. To utorrent
απλώς δεν παίζεται. Αλλά άλλο ήθελα να πώ: τώρα που το utorrent μοιράζει
το ubuntu iso με περίπου 19 ΜΒ/s (κάνω και την ποζεριά μου), το disk
utilization είναι στο μηδέν! Προφανώς το utorrent έχει κάνει cache όλο
το image στη RAM.

Απορώ όμως γιατί το process του utorrent δείχνει χρήση 341ΜΒ (17% των
2GB RAM)
26810 gpall      1 -15 3632m 341m  26m S   36 16.9   2958:51 uTorrent.exe

ενώ το image είναι τα διπλάσια... Καμιά ιδέα;