Re: Κυκλοφόρησε επίσημα το Ubuntu 8.04 LTS

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Thu Apr 24 18:41:34 EEST 2008

2008/4/24 DJ Art <djart at linux.gr>:
> On Thursday 24 April 2008, Konstantinos Togias wrote:
>  > Η ομάδα του Ubuntu ανακοίνωσε σήμερα 24 Απριλίου 2008 και 15:17 ώρα
>  > Ελλάδας (13:17UTC) την επίσημη κυκλοφορία του Ubuntu 8.04 LTS (Έκδοση
>
>  Πολύ ήσυχοι μου είστε τώρα τελευταία ....
>
>  <flame mode on λοιπόν>
>
>  μπλα μπλα μπλα .... rants and useless stuff.
>
>  Ναι ναι, ξέρουμε. Άλλη μια κυκλοφορία της πιο ηλίθιας και γυαλιστερής
>  διανομής ever. Μιας διανομής για loozers και ανίκανους χρήστες
>  ηλεκτρονικών μπρικιών. Μια διανομή που είναι η εκδοχή των Windows για
> [...]

<flame mode off>

Δεν είναι χαζό να χτυπιόμαστε μεταξύ μας;;; Το ubuntu είναι Free
Software, είναι linux, είναι debian based και ακόμα και αν είναι τόσο
χάλια όσο το περιγράφεις (που με περίπου 10 χρόνια χρήσης linux και
έχοντας περάσει από πολλές διανομές πιστεύω ότι δεν είναι), αξίζει
πολλά μπράβο γιατί έχει γίνει η αφορμή να έρθουν στον κόσμο του
ελεύθερου λογισμικού και του linux πολλοί χρήστες που αλλιώς δεν θα το
είχαν τολμήσει.

Καθένας έχει το δικαίωμα να επιλέγει τη διανομή που χρησιμοποιεί με
βάση τις ανάγκες και τα γούστα του. Και το γεγονός ότι το ubuntu είναι
σήμερα η δημοφιλέστερη διανομή εμένα μου λέει ότι ταιριάζει στα γούστα
και καλύπτει τις ανάγκες πολλών ανθρώπων. Και στο κάτω κάτω τι
προτιμάς, εσύ να τρέχεις τη διανομή που έχεις επιλέξει και ο υπόλοιπος
κόσμος ένα κλειστό, ιδιόκτητο λειτουργικό βασισμένο σε κλειστά πρότυπα
και να σου στέλνει αρχεία doc και σελίδες best viewed by IE και
ActiveX 10 ή ο υπόλοιπος κόσμος να τρέχει έναν διαφορετικά ρυθμισμένο
πυρήνα linux με όλες τις εφαρμογές ελεύθερου λογισμικού και τα πρότυπα
αποθήκευσης και επεξεργασίας δεδομένων και εγγράφων που κι εσύ
χρησιμοποιείς;;;

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.