Πρόβλημα με upgrade Ubuntu 8.04 LTS ?

nikos yianaros yianaros at gmail.com
Thu Apr 24 17:52:18 EEST 2008

Συγχαρητήρια σε όλους που έχουν δουλεψει για την καινούρια έκδοση, και
στα παιδιά της λίστας για την βοήθεια. Σήμερα είναι μέρα χαράς, όμως
παρόλα αυτά δε λείπουν και τα προβλήματα. Ελπίζω το δικό μου να είναι μικρό:

Προσπάθησα να κανω το update μεσω του διαχειριστή και όλα πάνε καλά
εκτός απο του οτι εχει παγώσει για καμια σαρανταρια λεπτα στο ...

Setting up libgss-dbg (0.0.22-1) ...
Setting up libiptcdata0 (1.0.2-2) ...

Setting up libqscintilla2-3 (2.1+snapshot20070923-1ubuntu1) ...

Setting up libupnp2 (1.4.3-2) ...

Setting up sun-java6-bin (6-06-0ubuntu1) ...
Installing new version of config file
/etc/java-6-sun/security/java.policy ...
Installing new version of config file /etc/java-6-sun/security/cacerts ...
Installing new version of config file
/etc/java-6-sun/management/management.properties ...
Installing new version of config file
/etc/java-6-sun/fontconfig.properties ...

Setting up sun-java6-plugin (6-06-0ubuntu1) ...

Setting up sun-java6-jre (6-06-0ubuntu1) ...

Setting up jabref (2.3.1-1ubuntu2) ...

Processing triggers for libc6 ...
ldconfig deferred processing now taking place
/sbin/ldconfig.real: /usr/lib/libnvidia-tls.so.1 is not a symbolic link

αυτό συμβαίνει στο στάδιο cleaning up και το σχόλιο που έχει είναι
"searching for obsolete software".

Aν το κόλλημα είναι οριστικό θα πρέπει να κάνω ρισταρτ. Υπάρχει κίνδυνος
να χάσω δεδομένα απο το /home?

με ευχές
νίκος