Κυκλοφόρησε επίσημα το Ubuntu 8.04 LTS

DJ Art djart at linux.gr
Thu Apr 24 17:33:09 EEST 2008

On Thursday 24 April 2008, Konstantinos Togias wrote:
> Η ομάδα του Ubuntu ανακοίνωσε σήμερα 24 Απριλίου 2008 και 15:17 ώρα
> Ελλάδας (13:17UTC) την επίσημη κυκλοφορία του Ubuntu 8.04 LTS (Έκδοση

Πολύ ήσυχοι μου είστε τώρα τελευταία ....

<flame mode on λοιπόν>

μπλα μπλα μπλα .... rants and useless stuff.

Ναι ναι, ξέρουμε. Άλλη μια κυκλοφορία της πιο ηλίθιας και γυαλιστερής
διανομής ever. Μιας διανομής για loozers και ανίκανους χρήστες
ηλεκτρονικών μπρικιών. Μια διανομή που είναι η εκδοχή των Windows για
Linux, σε στυλ άμα δεν παίζει κάνε reboot, βγάλτο και ξαναβάλτο, κάνε
format, κι έτσι ...

Μια διανομή που ούτε upgrade δε μπορεί να κάνει τον εαυτό της εκτός και
αν είσαι 1337 hax0r. Μια διανομή που ο ιδιοκτήτης της θα μπορούσε
κάλιστα να πουλάει σωβρακοφανέλες ή σιδερόβεργες ή κοκαΐνη.
Μια διανομή που οι αρπακολατζήδες developers της νομίζουν πως είναι
μαγκιά να τα βάζουν by default όλα yes στον πυρήνα, μια διανομή
πρόχειρης αντιγραφής του Debian, μια διανομή με διαφορετικό hardware
support στο Live CD και διαφορετικό όταν εγκατασταθεί.

Μια διανομή που ο κάθε θεοσεβούμενος δήθεν και καλά Linuxάς λόγω μόδας
θα τρέξει να τη βάλει στο κακόμοιρο PC της γκόμενάς του για να πουλήσει
μούρη.

Μια διανομή που μας χαλάει όλην την πιάτσα των καμμένων κονσολάδων
Linuxάδων χρηστών, μια διανομή που κάνει μερικούς να πιστεύουν πως το
Linux κάνει για χρήση ως Desktop λειτουργικού συστήματος (κουφαλίτσες).

Εμπρός λοιπόν, όλοι να κατεβάσετε τη γκλαμουροδιανομή σαν καλοί
κάγκουρες :-P

Μπαμ μπουμ
--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>