Exchange 2005

ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ koszah at patakis.gr
Tue Apr 22 15:45:52 EEST 2008

Έχετε πολυ πλάκα...

Για τα vista συμφωνω αλλα εγώ μίλησα για exchange και εσκεμένα το έκανα γιατί υποψιάστικα ότι θα αντιδρούσατε κα΄πως έτσι.
¨Οπως και να έχει εγώ χρεισιμοποιούσα και χρησιμοποιώ σε διάφορες εγκαταστάσεις sendmail όμως κατόπιν απόφαση της διοίκησης αναγκάστηκα να πάω σε exchange , ως ώρας πάντος είμαι αρκετά ικανοποιημένος

Καλό πάσχα σε όλους