multi install boot dvd

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Apr 17 18:22:05 EEST 2008

2008/4/17 ΡΟΥΒΑΛΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ <rouvalis at sch.gr>:
> Είμαι εκπαιδευτικός στην ΔΔΕ Τρικάλων και θα ήθελα να κατασκευάσω ένα multi
> install boot DVD με διανομές linux για να το δώσω σε συναδέλφους και
> μαθητές. μήπως μπορεί κάποιος να μου πει πως γίνεται ένα τέτοιο dvd.

επειδή απευθύνεσαι σε μη μυημένους είναι λογικό να τους δώσεις
διανομές κατάλληλες για αρχάριους: βλ. fedora, suse, ubuntu.
Απορρίπτοντας το Suse λόγω των αποστάσεων που έχει πάρει η Novel από
τις βασικές αρχές του ΕΛ/ΛΑΚ σου μένουν δύο: fedora, ubuntu. Μήπως δεν
έχει νόημα να παιδεύεσαι με multi boot DVD? (BTW θα κερδίσεις και
μερικά παλιά PCs και φορητά που βλέπουν μόνο CD)