RAID-0

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Sun Apr 6 23:03:37 EEST 2008

Alexandros Papadopoulos wrote:

> Energopoihses ena tsipaki pou kanei RAID sto tsakir kefi me driver sto
> leitourgiko (dhladh sto 99% twn periptwsewn sta Windows mono)

[snip]
> An 8es Debian h genika GNU/Linux h genika otidhpote allo apo windows
> se ayto to laptop, APENERGOPOIHSE to "RAID" apo to BIOS kai ase to
> Debian na kanei ta magika tou me tous dikous tou drivers.
+1
to software mirror pou foraei o kernoulas einai mia xara. To "hardware
raid" tou laptop 8a einai 99% gia ton priapo.
> Sto
> partitioning kommati tou setup tou les poious diskous na
> xrhsimopoihsei se RAID array kai apo kei kai pera proxwras sa na exeis
> ena disko. 8a kanei kapoia wra (wres?) na kanei to arxiko mirroring,
> ayto einai fysiologiko, mh fobasai pws kollhse.

An 8umamai kala de xreiazetai na perimeneis, o kernoulas 8a xtisei to
array sto background kai den trexei mia (fusika eisai se degraded mode
mexri na teleiwsei to build).

Kati akoma: 8es na kaneis RAID0, aka striping? Suneidhtopoieis oti an
xaseis *enan* apo tous diskous les antio sta dedomena sou? (nai, exei
pleonekthmata to striping alla 640GB einai polla data... den 3erw,
periergo to akouw se laptop na kaneis RAID0)

Apollon