lenny vs. sid

Γιώργος Μιχαλογιωργάκης giorgis.m at gmail.com
Fri Apr 4 13:47:20 EEST 2008

V13 wrote:
[snip]
>   Ayto poy kaneis onomazetai FUD [1]

  Πραγματικά, δεν καταλαβαίνω πως εξαπλώνω "φόβο, αβεβαιότητα και
αμφιβολια".  Μιλάω από την μεριά μου ως χρήστης Debian.  Προφανώς και
υπερασπίζομαι την επιλογή μου.  Δεν είπα τίποτα εναντίον του debian
νομίζω.  Το ότι μπορει να σπάσει είναι πραγματικότητα.  Από το
 http://www.debian.org/doc/FAQ/ch-ftparchives.en.html

  "The `unstable' directory contains a snapshot of the current
development system. Users are welcome to use and test these packages,
but are warned about their state of readiness. The advantage of using
the unstable distribution is that you are always up-to-date with the
latest in GNU/Linux software industry, but if it breaks: you get to keep
both parts :-)"

>   Katarxin fainetai na mi gnorizeis th diafora toy stable me to unstable. Des
> sto sxetiko reference [2]. Apo ekei kai pera, se poio akribos simeio toy
> apt-cache stats fainetai h diafora?

  Νομίζω ότι γνωρίζω την διαφορά stable, testing και unstable.  Η σελιδα
στην οποία παραπέμπεις εξηγεί το debian testing που είναι διαφορετικό
και από το stable και από το unstable.

>   Ayth th stigmi to testing exei 26440 paketa [3] kai to unstable exei 28055
> paketa [4]. Synithos to oti ena paketo den brisketai sto testing ofeiletai se
> arketa sobaroys logoys. Poia apo ayta ta 1600 peripoy paketa (6%)
> dikaiologoyn to "polla" poy aneferes?

  Είμαι σίγουρός ότι όλα από τα 1600 πακέτα έχουν σοβαρούς λόγους που
δεν έχουν μπεί στο testing.  Αλλα σημαίνει ότι οι χρήστες testing έχουν
1600 πακετα λιγότερα διαθέσιμα.  Εγω μπορεί να τα θεωρώ πολλά, άλλοι
όχι. Τα πιο δημοφιλη προγράμματα σίγουρα υπάρχουν στο testing.  Ως
αντι-παράδειγμα το referencer, που τυχαίνει να το χρησιμοποιώ αρκετά,
μπήκε πρόσφατα στο testing, (μαζί με το GNOME 2.22 αν δεν κάνω λάθος)
ενώ υπήρχε τουλάχιστον από τον Σεπτέμβρη στο unstable.

  Εν τέλει, δεν βρίσκω τον λόγο της διαμάχης.  Διαφωνείς ότι το sid έχει
πιο πολλά προγράμματα; Ότι υπάρχει η πιθανότητα να σπάσει κάτι;  Ότι
χρειάζεται λιγο πιο πολύ φροντίδα και προδέρμ;

Γιώργος