Patima pliktrou na ermineftei analoga me to poio parathyro einai energo

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Apr 3 19:57:40 EEST 2008

Γεια σας,

έχει να κάνει με την αλλαγή γλώσσας.

Όταν δουλεύω gvim, χρησιμοποιώ το δικό του τρόπο για αλλαγή γλώσσας
πληκτρολογίου. Όταν δουλεύω οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή, χρησιμοποιώ την
αλλαγή layout/group των X.

Θα ήθελα να έχω το ίδιο πλήκτρο και για τα δύο, και συγκεκριμένα, όταν
πατάω το πλήκτρο αλλαγής γλώσσας θέλω να γίνεται το εξής:
 * Αν το ενεργό παράθυρο είναι gvim, τότε το X layout/group να γίνει
   αγγλικό και το πάτημα του πλήκτρου να μεταβιβαστεί για περαιτέρω
   επεξεργασία στο gvim.
 * Αλλιώς, το X layout/group να γίνει toggle.

Υπάρχει τρόπος να προσεγγίσω το παραπάνω;