lenny vs. sid

Γιώργος Μιχαλογιωργάκης giorgis.m at gmail.com
Thu Apr 3 09:06:01 EEST 2008

V13 wrote:

> Poso sigoroys eisai gia ayto / poy to stirizeis?

Όσο σίγουρος μπορώ να είμαι ως χρήστης sid και testing για περίπου ένα
χρόνο.  Τυχαίνει να έχω δύο λάπτοπ. Πιστεύω ότι ένα apt-cache stats
δείχνει την διαφορά.  Ίσως ο χρόνος για τα νέα προγράμματα να είναι
περίπου ένα δύο μήνες, τουλάχιστον από την δική μου μικρή εμπειρία.
Ενδεχομένως αυτός να είναι και ο λόγος που κάποιοι χρήστες ασχολούνται
με το να έχουν mixed repositories, με ότι αυτό συνεπάγεται.

> <<V13>>
Γιώργος