3D desktop projects (was Re: ATI drivers)

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Wed Apr 2 17:30:51 EEST 2008

Giorgos D. Pallas wrote:

> διόρθωση: εννοούσα Beryl και Compiz-Fusion

Είναι το compiz-fusion τελεία. Δεν υπάρχει πλέον beryl που να
συντηρείται όπως δεν υπάρχει και compiz που να συντηρείται.
Τα δύο έχουν ενωθεί σε ένα. Είναι πλέον αρκετά σταθερό και παίζει μία
χαρά. Επίσης μπορείς πλέον να αποφύγεις σαν τον διάολο το XGL καθώς δεν
χρειάζεται εάν έχεις Intel, Nvidia(από την σειρά 9x των drivers) και ATI
από την σειρά 7.12 καθώς το AIGLX είναι καλύτερο.

Πρότασή μου: Περίμενε μερικές μέρες ακόμη και κατέβασε μόλις βγεί το
hardy heron. Γενικά παίζουν όλα μία χαρά από την εγκατάσταση και υπάρχει
αρκετά καλό GUI για να configurareis πράγματα χωρίς να χρειαστεί να
βουτήξεις στα ενδότερα του X, των drivers και των βιβλιοθηκών.

Τώρα εάν έχεις όρεξη να βάλεις στο Slackware σου ειδικά το όλο πράμα το
συζητάμε.

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074