ATI drivers

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Wed Apr 2 16:06:18 EEST 2008

Db0 wrote:

> Δυστυχώς, μία απο τα ίδια. Όχι μόνο αυτό αλλά με το manual install, η
> επίδοση έπεσε ακόμα περισσότερο (Το Mesa inderect παραμένει)

Θα μιλήσω ειδικά το mesa πρόβλημα:

Στο δικό μου feisty fawn:

dpkg-divert --list|grep fglrx
diversion of /usr/lib/libGL.so.1 to /usr/lib/fglrx/libGL.so.1.xlibmesa
by xorg-driver-fglrx
diversion of /usr/lib/libGL.so.1.2 to
/usr/lib/fglrx/libGL.so.1.2.xlibmesa by xorg-driver-fglrx
diversion of /usr/X11R6/lib/libGL.so.1 to
/usr/X11R6/lib/fglrx/libGL.so.1.xlibmesa by xorg-driver-fglrx
diversion of /usr/X11R6/lib/libGL.so.1.2 to
/usr/X11R6/lib/fglrx/libGL.so.1.2.xlibmesa by xorg-driver-fglrx

Αυτό τι σημαίνει; Οτι ο driver της ΑΤΙ (που είναι βαλμένος από τα
repositories του ubuntu) βάζει 4 αρχεία που γινονται diverted σε
αντίστοιχα σημεία. Τα ίδια ακριβώς αρχεία εγκαθιστούνται από το

libgl1-mesa-glx

πακέτο και για να μην υπάρχει conflict γίνεται τελικά το diversion.

Εκείνο που καταπάσα πιθανότητα σου έχει συμβεί είναι οτι η εγκατάσταση
που έχεις κάνει δεν έχει βάλει της βιβλιοθήκες της ΑΤΙ σωστά και το
αποτέλεσμα είναι να γίνονται load αυτές της mesa
Μην πας να απεγκαταστήσεις το πακέτο της mesa, είναι λάθος γιατί είναι
dependency για σχεδόν τα πάντα.

Πρέπει να σιγουρευτείς ότι κάνεις ovewrite αυτές της βιβλιοθήκες με τις
αντίστοιχες που βάζει ο installer της ΑΤΙ.

Αυτή δεν είναι η ωραία και καλή λύση προφανώς γιατί στο πρώτο update του
mesa package θα σπάσει και θα πρέπει να το ξανακάνεις. Επίσης δεν είναι
καθαρή λύση.
Από την άλλη θα παίξει και δεδομένου ότι πήγαινες γυρεύοντας κρίνω ότι
καλά είναι.

Σιγουρέψου πρώτα ότι τα αντίστοιχα fglrx πακέτα δεν είναι εγκαταστημένα
στο σύστημά σου, ότι το module υπάρχει μετά την εγκατάστασή σου και
είναι loaded(αρκεί ένα lsmod|grep fglrx). Εάν δεν είναι loaded κάνε ένα
modprobe fglrx. Εάν δεν παίξει δεν έχεις κάνει compile το module και θα
πρέπει να ψαχτούμε παραπάνω.