ATI drivers

Db0 mail at dbzer0.com
Wed Apr 2 15:39:05 EEST 2008

2008/4/2 Giorgos D. Pallas <gpall at ccf.auth.gr>:

> μόνο
> τους
> σου.

>  Το kernel module γίνεται build σωστά; Δεν βγάζει όλη η διαδικασία κανένα
> μήνυμα λάθους;
>  Δώσε και ένα glxinfo και πες μας τι βγάζει... (Ποιά κάρτα έχεις;)
>
>  Γ.

Κανένα μήνυμα κάθους
glxinfo: http://pastebin.com/f272bd946
vga info: http://pastebin.com/f5a17b131
xorg.conf: http://pastebin.com/f3314b75b

Το Dri φορτώνεται (το βλέπω στο xorg.0.log)

--
"It is fortunate that what is necessary, is easy to acquire and what
is difficult to have, is not necessary" - Epicurus