ATI drivers

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Wed Apr 2 00:11:58 EEST 2008

Db0 wrote:
> Καλησπέρα σε όλους.
>
> Εδώ και μερικές μέρες προσπαθώ να δαμάσω τους κλειστούς οδηγούς της ATI

> Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει ανταπόκριση μέχρι τώρα. Εαν κανείς έχει
> κανείς καπία ιδέα θα την εκτιμούσα.
>
> Cheers

Σίγουρα δεν θέλεις να χρησιμοποιήσεις τους binaries από την ΑΤΙ;
(http://ati.amd.com/support/driver.html)

Και εγώ για μια Mobility Radeon X700 προσπάθησα με τους opensource αλλά
τζίφος... Γενικώς οι restricted μια χαρά λειτουργούν, αν και δεν παίζει
το compiz λόγω του Composite που δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί (βλ. mail
Νίκου Κούβαρη). Όλα αυτά βέβαια είναι πριν ένα χρόνο. Δεν έχω ασχοληθεί
τελευταίως...

Γ.