Δεν δουλευει το compiz

Γιώργος Μιχαλογιωργάκης giorgis.m at gmail.com
Tue Apr 1 15:12:10 EEST 2008

Nikos Kouvaris wrote:
> εβαλα τους οδηγους της καρτας μου NVIDIA GEFORCE 8600M GS
> οπως υποδεικνυεται στο site
> http://wiki.debian.org/NvidiaGraphicsDrivers#Libraries.
>
> δινω
> $ glxinfo | grep rendering
> $ direct rendering: Yes
> και δοκιμαζω το glxgears. Oπότε το Direct Redering δουλευει μια χαρα!!

Ωραία.

> [...]
> $ apt-get install compiz
> εγκαθηστα το compiz αλλα στο System->Preferences δεν μου το βγαζει.
> παω να το τρεξω απο την κονσολα
> $compiz
> και παίρνω
> Checking for Xgl: not present.
> Detected PCI ID for VGA: 01:00.0 0300: 10de:0425 (rev a1) (prog-if 00 [VGA
> controller])
> Checking for texture_from_pixmap: present.
> Checking for non power of two support: present.
> Checking for Composite extension: not present.
> aborting and using fallback: /usr/bin/metacity

Λόγω metacity υποθέτω ότι έχεις gnome.  Από ότι θυμάμαι χρειάζεται να
πειράξεις λίγο το xorg.conf σου.  Δεν έχω ασχοληθεί για κάποιο καιρό με
compiz, και με ένα μικρό γκούγκλ (μου είπανε ότι κάνει και για
ξεμάτιασμα) κατέληξα στο debian wiki

http://wiki.debian.org/Compiz

από ότι καταλαβαίνω σου λείπει το option

Section "Extensions"
        Option "Composite" "enable"
EndSection

και στο Section "Server Layout" το

Option “AIGLX” “on”

Ενδεχομένως να χρειάζεται και κάποιες άλλες επιλογές. Κοίτα και αυτό

  http://www.debianadmin.com/how-to-install-compiz-in-debian.html

Γιώργος