split utf-8 string

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Fri Sep 28 00:37:50 EEST 2007

Stavros Giannouris wrote:

> Τα Radio-CD/MP3 για αυτοκίνητα *δεν* υποστηρίζουν, στην συντριπτική τους
> πλειοψηφία[1] ούτε utf8 tags/filenames, ούτε 8859-7 (πολύ περισσότερο).
>
> Αν θες, δες ένα python script που έφτιαξα γι'αυτό το σκοπό:
> http://stavrosg.bang.gr/greeklify.tar.gz
>
> [1] Δεν έχω βρει κανένα που να υποστηρίζει, απλά αφήνω ένα ενδεχόμενο
> ανοικτό

Ε, ακριβώς γι'αυτό το ήθελα ;-)

Αλλά δεν φανταζόμουν ότι θα ήταν τόσο δύσκολο... Θα το παλέψω κι'άλλο
πάντως, κάποιος συνδυασμός των άπειρων encode/decode/convert functions
της perl θα την κάνει την δουλειά...

Σταύρε, αυτό που έστειλες το δοκίμασα και λέει ότι χρειάζεται ένα
mutagen κάτι module, έσφαξα μερικές γραμμές κώδικα που το ήθελαν (κάποια
σχέση πρέπει να έχει με μετατροπή id3 tags που δεν το χρειάζομαι) και
μου μετατρέπει 2 αρχεία σε greeklish και τα υπόλοιπα δεν τα πειράζει...
Νυστάααζω....