Allagi password apo web (poppassd & ldap)

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Sep 27 17:37:43 EEST 2007

Για να μπορούν οι χρήστες μου να αλλάζουν password από το web έχω
βάλει poppassd-cgi. Δυστυχώς το poppassd φαίνεται πως δεν δουλεύει
καλά με ldap (μου βγάνει κάτι κουφά), απ᾽ ό,τι διαβάζω είναι bug που
κάποιος το διόρθωσε και το έστειλε στον maintainer, ο οποίος δεν είναι
ιδιαίτερα ενεργός, και έχει να συντηρηθεί τουλάχιστον από το 2004 (δεν
μπορώ να πω σίγουρα γιατί δεν έχει ημερομηνίες το ιστορικό του).
Επίσης, ο κώδικας έχει χάλι μαύρο.

Υπάρχει άλλη εναλλακτική;