your mail

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Sep 26 15:55:32 EEST 2007

On 2007-09-26 13:34, Sotiris Kazakis <sotiris.kazakis at yahoo.gr> wrote:

> Χρειάζομαι ένα "σύστημα" που να έχει δυνατότητα προγραμματισμού
> αποστολών και να κρατάει και αρχείο με logs του τι έχει κάνει.

Όλα τα παραπάνω μπορούν να γίνουν με ένα μοντέρνο UNIX σύστημα πολύ
εύκολα.  Υπάρχουν πολλοί τρόποι να ορίσεις "προγραμματισμένα" events,
και όλοι οι σοβαροί list managers κρατάνε λεπτομερές αρχείο με posts.

> Επίσης θα με βόλευε πολύ να παίρνει τις διευθύνσεις από LDAP.

Αυτό δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να γίνει με κάποιο standard mailing list
manager.  Π.χ. αν χρησιμοποιήσεις mailman, το Google βγάζει πάνω από ένα
εκατομμύριο hits για "mailman ldap", οπότε υποθέτω δεν είναι τόσο
τραγικό να γίνει :-)