Re: debian-adsl2+: λάθος πακέτα από router, υπάρχει σχέση με λειτουργικό?

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Tue Sep 25 18:03:52 EEST 2007

On 9/25/07, Ilias Paraponiaris <paraponiaris at yahoo.com> wrote:
> Νίκο καλησπέρα,
> μάλλον ξεφεύγω απο τη θεματολογία της λίστας διότι είμαι μάλλον
> πεισμένος ότι δεν φταίει το λειτουργικό αλλά η επικοινωνία ανάμεσα στον
> δικό μου router και σε αυτόν της ΟΝ.
> [...]

ίσως είναι πλέον λογικότερο να απευθυνθείς σε κάποιο σχετικό
forum/λίστα. Το μόνο που μπορώ να πω για την ώρα είναι οι βασικές και
γενικές τεχνικές αντιμετόπισης προβλημάτων::

1. δοκιμές δοκιμές δοκιμές
2. διάλεξε επιμέρους υποσυστήματα και προσπάθησε να τα εξετάσεις απομονομένα
3. δοκιμές δοκιμές δοκιμές
4. απλοποίησε την κατάσταση όσο γίνεται
5. δοκιμές δοκιμές δοκιμές
6. επιδίωκε την μέγιστη επαναληψιμότητα
7. δοκιμές δοκιμές δοκιμές

μπορείς π.χ. να δοκιμάσεις:
 - μόνο web trafic για μια μέρα
 - μόνο IPTV trafic για μια μέρα

αν π.χ. το IPTV trafic από μόνο του αναδυκνήει το πρόβλημα τότε
σηκώνεις το ακουστικό και στέλνεις το εξής VoIP μύνημα στην ΟΝ: "Gel
burda and fix the rimadi" (αν μόνο το web trafic αναδυκήει το πρόβλημα
τότε απλοποιείς και αυτό: π.χ. κάνεις κάθε 30sec ένα wget
www.staticpage.xx, κτλ μέχρι να έχεις την πιο απλή επαληθευσίμη
ακολουθία γεγονότων που προκαλεί το πρόβλημα)

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651