diskos stoys -25C

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Tue Sep 25 12:05:12 EEST 2007

When the date was Tuesday 25 September 2007, Alexandros Kosiaris wrote:

> Λοιπόν έχουμε και λέμε:
>
> Κατα την κατασκευή ενός drive γίνεται αυτόματα ένα calibration των
> κεφαλών ώστε να βρίσκονται στις σωστές θέσεις πάνω από το δίσκο και να
> μπορείς να διαβάσεις και να γράψεις στα σωστά tracks.

AFAIK, η σωστή θέση υπολογίζεται δυναμικά, από μια τιμή που έχει να κάνει με
τη χωρητικότητα του plate και είναι σταθερή και ένα offset που εξαρτάται
από τη τρέχουσα θερμοκρασία και επηρεάζει τις διαστάσεις του plate.

> γ) Εάν όχι, κάνεις το κόλπο με την κατάψυξη που η λογική του είναι ότι
> λόγω της χαμηλής θερμοκρασίας και της συστολής της επιφάνειας του
> δίσκου, είναι πιθανόν(το τονίζω αυτό) ο σερβομηχανισμός για μικρό
> χρονικό διάστημα να καταφέρει να βρεί ξανά τις σωστές θέσεις.

Αυτό, σύμφωνα με τη παραπάνω παρατήρηση γίνεται: Λόγω της χαμηλής
θερμοκρασίας, το θερμικό offset παύει να παίζει ρόλο.

> Almost γιατί η διαδικασία που μόλις έκανες
> δεν πρέπει να γίνεται σε δίσκους και μόλις κατέστρεψες λίγο ακόμη από
> τον επιφάνεια. Το δεδομένο είναι ότι κάποια στιγμή θα πάψει να δουλεύει.

Εχμ, ναι μου φαίνεται ότι οι -25C δεν είναι απλά πολύ έξω από τα όρια
θερμοκρασίας λειτουργίας, αλλά έξω και από τα όρια θερμοκρασίας
αποθήκευσης...

--
 Michael Iatrou