Re: η Microsoft χάνει την έφεση στην Ευρώπη

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Mon Sep 24 23:42:02 EEST 2007

On 9/18/07, Antonios Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:

> Παράλληλα όμως θα αρχίσει να ζητάει royalties για πατέντες, ή θα κάνει
> licenses τέτοια ώστε να μην μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα πρωτόκολλα
> στο ελεύθερο λογισμικό. [...]

όσον αφορά στο incompatible with FLOSS licenses πιθανό τέχνασμα, να κάτι καλό:

Neelie Kroes 6/6/2005: "I remain determined to ensure that all
elements of the Decision are properly implemented. This includes the
ability for developers of open source software to take advantage of
the remedy"[1]

προσοχή στην ημερομηνία φυσικά, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι επαρκώς
loud'n'clear και δεν έχει αναιρεθεί από όσα έχω διαβάσει - κι έχω
διαβάσει πολλά :) - Ίδωμεν

[1] http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/05/673&format=HTML&aged=1&language=EN&guiLanguage=en

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651