diskos stoys -25C

V13 v13 at priest.com
Mon Sep 24 23:01:58 EEST 2007

Epeidi mporei na xrisimeysei, metafero thn empeiria moy:

Synthikes:

a) Exoyme disko o opoios ksafnika arxizei na kanei san kampanaki apo gkise
ksenodoxeioy (opos einai sta erga) otan exei apo pano toy enan anypomono
pelati.
b) Sto boot den ton blepei.
c) Apo to disko ayto theloyme na sosoyme toylaxiston ena arxeio.

Skopos:

Na sosoyme to arxeio poy legame

Lysi:

a) Bazoyme ton disko se ena sakoylaki kai to kleinoyme aerostegos. Kata
protimisi den afinoyme poly aera mesa.
b) Topothetoyme ton disko sthn katapsyksi. An exoyme katapsykti ton bazoyme
sthn taxeia psyksi. (Ego ton ebala stoys -25 bathmoys)
c) Ton afinoyme kanena 4oro
d) Bgazoyme ton disko. Eimaste sigoyroi oti exei ftasei sthn katalili
thermokrasia otan ton bgaloyme apo to sakoylaki kai arxizei na asprizei gyro
gyro epeidi ygropoieitai o aeras kai sth synexeia pagonei (ginetai san
paxni).
e) Skoypizoyme oti mporoyme sta grigora kai ton ksanabazoyme sto sakoylaki,
afinontas ekso mono thn akri sthn opoia tha syndethoyn ta kalodia
f) Pianoyme me lastixo to sakoylaki gia na kleisei aerostegos, xoris na
afisoyme poly aera mesa (oso ligotero toso kalytero). Me to tropo ayto
apofeygoyme thn ygropoihsh toy aera pano sto disko (gia na min paroyme fotia,
na min kapsoyme tipota, na min staksei kato klp klp)
g) Bazoyme ton disko sto mixanima kai bootaroyme
e) Pernoyme oti mporoyme. Exoyme pano apo ena tetarto diathesimo mexri na
arxisei na kanei pali san to kampanaki poy legame

... it works ...

<<V13>>