Απ: Open source operating systems and posix

Nikos Kokkalis nikos.kokkalis at gmail.com
Mon Sep 24 16:25:14 EEST 2007

Την 24/9/2007, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> έγραψε:

> To zhthma einai *giati akribws se endiaferei h apanthsh*. An gineis ligo pio
> sygkekrimenos sxetika me to ti 8eleis, 8a pareis mia kalyterh apanthsh.

Θέλω να γνωρίζω για το καθένα τους πρώτα από όλα γιατί σπουδάζω
πληροφορική και θέλω να γίνω προγραμματιστής unix συστημάτων και
επειδή θα ήθελα να μελετήσω την δυνατότητα port διάφορων
χαρακτητιστικών από το ένα στο άλλο ώστε να γίνουν περισσότερο POSIX
conformant όλα τα παραπάνω λειτουργικά. Πιστεύω ότι στα:
FreeBSD
OpenBSD
NetBSD
αυτό είναι "εύκολο" να γίνει.

Υ.Γ. Το Minix 3 υποστηρίζει ότι είναι POSIX conformant
Αν γμωρίζετε ιστιοσελίδες σαν και αυτήν
http://www.freebsd.org/projects/c99/index.html
και για τα υπόλοιπα λειτουργικά που ανάφερα πείτε μου.