Open source operating systems and posix

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Sep 23 15:41:07 EEST 2007

On 2007-09-23 11:38, Nikos Kokkalis <nikos.kokkalis at gmail.com> wrote:
>Την 21/9/2007, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:

>>> FreeBSD
>>> OpenBSD
>>> NetBSD
>>> Minix

> Κανα link για το καθένα τους τουλάχιστον μπορείτε να μου δώσετε;

Το 'POSIX' είναι πρότυπο του Open Group.  Αν θες να μάθεις περισσότερα
για τα requirements ενός POSIX συστήματος είναι καλή ιδέα να δεις πρώτα
τι απαιτήσεις έχει το 'Single Unix Specification' από τα λειτουργικά
συστήματα που το υλοποιούν:

  * http://www.opengroup.org/onlinepubs/007908799/

    The Single Unix Specification, version 2 (SUSv2).

  * http://www.opengroup.org/onlinepubs/007904975/mindex.html

    The Single Unix Specification, version 3 (SUSv3).

Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια σελίδα που να λέει _ακριβώς_ τι διαφορές έχει
κάθε ένα από τα λειτουργικά που ανέφερες με τη συμπεριφορά που ορίζει το
SUSv3, αλλά μπορείς εύκολα να βρεις πληροφορίες για test suites, όπως
π.χ. αυτές που περιγράφονται εδώ:

    http://www.unix.org/version2/whitepaper.html

Στο sourceforge υπάρχει και το project 'posixtest', αλλά δε νομίζω να
είναι ακόμα σε 'industry standard' level:

    http://posixtest.sourceforge.net/