debian-adsl2+: λάθος πακέτα από router, υπάρχει σχέση με λειτουργικό?

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Fri Sep 21 23:31:28 EEST 2007

Καλησπέρα,
Το ποιο πιθανό είναι να μην έχει σχέση με το λειτουργικό μου... οπότε με
συγχωρείτε για την ερώτηση.
Αναρρωτιέμαι αν το παρακάτω πρόβήμα υπάρχει περίπτωση να το προκαλεί το
debian.
Τρέχω debian-testing και συνδέομαι ασύρματα. Έχω σύνδεση
(τηλέφωνο-internet-iptv) στην ONTELECOMS (συγχρονίζω σε 8188/767 με
Noise Margin up 13dB down 12 dB kai Attenuation up 18dB down 34dB) και
αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα:
Περίπου 1-2 φορές ημερησίως η ταχύτητα download ξαφνικά ελαττώνεται πάρα
πολύ ή και μηδενίζεται (από 5800Kbps που είναι το φυσιολογικό πέφτει σε
0-3000Kbps), χωρίς όμως ο router να αποσυνδέεται ή να χάνει
συγχρονισμό(!). Το πρόβλημα αποκαθίσταται ακαριαία (δηλ. η ταxύτητα
επανέρχεται σε 5800Kbps) μόλις κάνω restart router. Εδώ και εβδομάδες
που το ψάχνουμε με τεχνικό της ΟΝ, έχω δοκιμάσει ι) εξυγίανση γραμμής
από ΟΤΕ (βρήκε ΟΚ τη γραμμή), ιι) αντικατάσταση router, iii)
διαφορετικές ρυθμίσεις από ΟΝ έως και συγχρονισμό σε πολύ χαμηλή
ταχύτητα, αλλά πάντα το πρόβλημα παραμένει και το κυριότερο δεν έχουμε
εξηγήσει τι το δημιουργεί και γιατί.
Ο λόγος που θέτω το ερώτημα (αν έχει σχέση με το debian) είναι διότι ο
τεχνικός της ΟΝ είπε ότι παρατηρεί πολλά λάθος πακέτα, τα οποία προφανώς
συνδέονται με το πρόβλημα (είτε ως αίτιο είτε ως αποτέλεσμα), και
αναρωτιέμαι αν έχει αυτό έχει να κάνει με το λειτουργικό μου.
Ηλίας