"hardware" vs. "software" firewalls

Panagiotis Palias palias at ath.forthnet.gr
Fri Sep 21 00:18:23 EEST 2007

Giorgos Keramidas wrote:

> H dikh mou diafwnia einai, basika, apotelesma ths amfibolias pou exw gia
> thn alh8eia ths protashs:
>
>     H shmantikh diafora einai oti to men call-manager pou erxetai
>     etoimos aplws pernas to kanourgio firmware kai paizei.
>
> Ki auto epeidh exw parei sta xeria merika firmware-based pragmata,
> epeidh "to firmware update den ekatse kala kai 'ekapse' to tade".
>
> Einai alh8eia pws tis perissoteres fores ena firmware update den einai
> toso tragiko oso p.x. to na baleis kainouria karta grafikwn se ena
> Windows PC, alla ... "Windows"?  Poios ta &*^%#@$ ta Windows kai ton
> [...]

Ti na sou pw... Apo osa fw upgrades exw kanei se diafores suskeues kai
oxi panta me mamisio fw den eixa kapoio "atuxhma". Isws na sta8hka aplws
tuxeros, den3erw. Kai genika nomizw einai pio aplo na pairneis aplws ena
fw pou einai etoimo na pai3ei para na ka8esai na skalizeis na deis ti
ftaiei, an mporeis na skaliseis fusika (px. windows)