db applications ui abstraction

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Sep 20 19:40:46 EEST 2007

Με προϊόντα όπως το SQLAlchemy μπορώ να έχω αυτόματο mapping ανάμεσα
στα αντικείμενά μου και στη βάση δεδομένων. Οπότε αν έχω ένα class
User με properties name και password, δεν χρειάζεται να υλοποιήσω το
πώς αυτά θα μπουν στη βάση δεδομένων, το κάνει το SQLAlchemy.

Αυτό που απομένει τώρα είναι να έχω κάποια αυτοματοποίηση στην
κατασκευή του user interface. Για παράδειγμα, αυτόματη δημιουργία
φόρμας HTML με πεδία για τα User.name και User.password. Υπάρχουν
προϊόντα για κάτι τέτοιο;