network map

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Wed Sep 19 08:26:29 EEST 2007

Panagiotis Palias wrote:

> FYI oi monoi pragmatika hardware firewalls einai oi PIX kai ASA ths
> Cisco. Oi upoloipoi trexoun kapoio OS kai panw tou mia efarmogh pou
> kanei to firewall.
> Opote den einai para3eno auto pou sou leei to nmap, h alh8eia einai.

FYI, les patates. To PIX einai ena aplo synh8ismeno PC, me Intel chipset kai
Intel ethrnet interfaces, kai me ligaki peiragmeno BIOS, pou trexei IOS.
Einai isws apo ta liga proionta ths cisco pou den exei apolytws kanena
kommati non-generic hardware.

Ta ASA den ta'xw dei, alla de 8a mou proksenouse periergia an isxye ki ekei
to idio.

--
Christos Ricudis