Gkrinia: mail clients

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Sep 18 18:57:48 EEST 2007

On 2007-09-18 17:16, Antonios Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:
> Έχω δοκιμάσει και gnus, αλλά αποφάσισα τελικά να φύγω απ??? τον emacs,
> οπότε δεν μ??? ενδιαφέρουν ούτε τα ανταγωνιστικά του ούτε κάποιος άλλος
> mailer που να πρέπει να διαβάσω 18 τόμους man pages πριν μπορέσω να
> λάβω email.

Εδώ με έχασες...

Το Gnus έχει ωραίο imap backend, γαμηστερό offline mode, μπορεί να
ανοίξει όσα buffers γουστάρεις ταυτόχρονα, υποστηρίζει πολλαπλά GUI
frames σε X11, έχει δυνατότητα για copy/move/save/archive των email είτε
με αυτόματο τρόπο (όταν μαρκάρονται ως 'αναγνωσμένα') είτε με manual
τρόπο.

Ο μόνος λόγος που δεν το έχω ως default mailer τόσο καιρό είναι ότι
προτιμώ το Mutt για quick n' dirty replies.  Αλλά όλα όσα έγραψες για το
mutt, με ενοχλούν κι εμένα και νομίζω ότι πολύ σύντομα θα φάει
pkg_delete :)