2 ADSL modems στην ίδια γραμμή

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Mon Sep 17 14:36:02 EEST 2007

Christos Ricudis wrote:

> Profanws kai 8a yparksei.

Την τελευταία φορά που άκουσα αυτό το πρόβλημα λύθηκε με τον εξής φοβερό
και τρομερό τρόπο.

1) Αγοράζουμε 2 APs που να μπορέσουν να δουλεύουν σαν client (κοινώς
openwrt σε Linksys WRTs ).
2) Βάζουμε 2 κατευθυντικές κεραίες στα APs (το κόλπο με τα Pringles για
μικρό κόστος, λέμε τώρα ....)
3) Στοχεύουμε την απέναντι πολυκατοικία και προσπαθούμε να πέφτουν τα
δύο κουτιά Pringles στην ίδια ανακλασμένη γραμμή.
4) Αμα και όταν δουλέψει , κάνουμε 2 τάματα και στερεώνουμε τα βρωμόκουτα.

> Trogwmai na sou proteinw th lysh "trypame ton toixo pou blepei ston fwtagwgo
> tou tetartou kai kremame ena access point mexri ton prwto", mono kai mono
> epeidh kserw oti eisai ikanos na th dokimaseis.
Πολύ πολύ φθηνότερο και προτιμότερο...

Κοινώς να δω πως θα ξεμπλέξει η φίλη σου ...
Λιγότερος κόπος θα της έρθει νέα γραμμή...

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074