2 ADSL modems στην ίδια γραμμή

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Mon Sep 17 14:10:42 EEST 2007

Ilias Tsompanidis wrote:
> [...]
[snip]

> Μπορεί πάντα να κρεμάσει ένα UTP...
Το τραβάω από τα μαλλιά τώρα - αλλά αφού "μοιράζονται" την ίδια
τηλεφωνική γραμμή υπάρχει *τουλάχιστον* ένα τηλεφωνικό ζεύγος που
συνδέει τα δύο σημεία... φαντάζομαι πως αυτό συμβαίνει στον κατανεμητή
του κτιρίου. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να στήσεις ένα point-to-point link
με ένα ζεύγος (π.χ. RS485, baseband modems σε αφόρτιστο κύκλωμα, ...)
αλλά κανένας από αυτούς δε θα είναι απλός και όλοι προϋποθέτουν μια
κάποια επένδυση. Από την άλλη αν υπάρχει περιθώριο στον κατανεμητή να
γίνουν τα 2 ζεύγη 4 τότε έχεις σοβαρές πιθανότητες να επιτύχεις 10Base-T
σύνδεση. Σε αυτή την περίπτωση ωστόσο έχεις χάσει επιτόπου το duplex
τηλέφωνο :( και αν και υπάρχουν και για αυτό λύσεις είναι όλες τόσο
ταρζανοειδείς που δε νομίζω ότι αξίζει τον κόπο.

Μεταξύ μας τώρα, ένα UTP κρεμαστό (είτε στην πίσω όψη είτε από τον
φωταγωγό ή...) δεν είναι τόσο δύσκολο (στη χειρότερη δύο τρύπες αν και
δε νομίζω ότι δε θα τις βρεις έτοιμες κάπου) και ανοίγει ένα ευρύτατο
φάσμα επιλογών :-)

Α.