[2nd-time]: Iceweasel: Segmentation Fault

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Sep 17 11:04:06 EEST 2007

Εγώ σου απαντώ στην migrate2linux και εσύ στην LGU. Ωραία!

excellent wrote:
> Απαντήσεις σε "Thanos":
> Στην ιστοσελίδα αυτή έχει κωδικοποίηση iso-8859-1, αλλά και έτσι να
> είναι σε εσένα, άλλαξέ την κωδικοποίηση σε αυτό που σου δίνω και θα δείς
> ότι θα κλείσει.

Εξαρτάται από το τι γλώσσα έχεις default στον browser σου.

Από τα λίγα που ξέρω από html η σελίδα δεν έχει ορισμένες γραμματοσειρές
οπότε το τι έχεις ορισμένο εσύ στις γραμματοσειρές του Iceweasel παίζει
ρόλο. Όσο για την κωδικοποίηση αυτή που έχεις ορίσει ισχύει *μόνο* για
σελίδες που δεν έχουν κωδικοποίηση!

> Για να κάνω λίγο πιο συγκεκριμένο το πρόβλημα θα σας δώσω κάτι που βρήκα
> σε ένα site καθώς έψαχνα λύση στο πρόβλημα:
> [quote]The solution: somehow or other, fonts in
> /usr/X11R6/lib/X11/fonts/* that are required for a web page have
> permissions 0600. Changing them to 0644 solved the problem. Where the
> "segmentation fault" comes from I have no idea, I've seen references
> to "libpango". But I'm just a mug user. Still I don't think iceweasel
> should crash with "segmentation fault" on account of font
> unavailable.[/quote].

Αυτό που λέει είναι πως το πρόβλημα οφείλεται σε "λάθος" δικαιώματα των
γραμματοσειρών που χρησιμοποιεί ο Iceweasel. Δες ποιες γραμματοσειρές
έχεις ορισμένες στον Iceweasel και δες τα δικαιώματα αυτών.