[2nd-time]: Iceweasel: Segmentation Fault

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Mon Sep 17 10:45:48 EEST 2007

excellent wrote:

> Ναι. Debian lenny.
>>
> Αντιμετώπιζα το ίδιο πρόβλημα και με το stable - σε μικρότερο βαθμό,
> οπότε νομίζω ότι δεν θα βοηθούσε και πολύ να υποβαθμίσω κάτι.
Από τα καινούρια που λες μάλλον δεν είναι bug(υπό την έννοια βαρβάτου
bug) στην libpango, οπότε κράτα προς το παρόν την ιδέα αλλαγής έκδοσης
της βιβλιοθήκης και πάμε παρακάτω.

> Απαντήσεις σε "Thanos":
> Στην ιστοσελίδα αυτή έχει κωδικοποίηση iso-8859-1, αλλά και έτσι να
> είναι σε εσένα, άλλαξέ την κωδικοποίηση σε αυτό που σου δίνω και θα δείς
> ότι θα κλείσει.
Nope... δεν κλείνει. Οτι και να κάνω παίζει κανονικά.

> ---
> Στην ουσία δεν έχω ορίσει γραμματοσειρές, γιατί στο "Advanced" επιλέγω
> να βγάζει τις γραμματοσειρές της κάθε ιστοσελίδας.
> Επίσης έχω επιλέξει ως προεπιλεγμένη κωδικοποίηση στην ίδια καρτέλα την
> iso-8859-7, αλλά πάλι οι ιστοσελίδες ανοίγουν με ό,τι θέλουν...
Λογικό είναι. Οι ιστοσελίδες είναι που αποφασίζουν με τι κωδικοποίηση θα
ανοίξουν. To default είναι για αυτές που οι προγραμματιστές δεν έχουν
ορίσει κωδικοποίηση.

Για πες ακριβώς ποια fonts έχεις ορίσει.

> [...]
> are required for a web page have permissions 0600. Changing them to
> 0644
> solved the problem. Where the "segmentation fault" comes from I have no
> idea, I've seen references to "libpango". But I'm just a mug user.
> Still
> I don't think iceweasel should crash with "segmentation fault" on
> account of font unavailable.[/quote]. Δεδομένου όμως ότι είμαι νέος
> χρήστης Linux δεν ξέρω να κάνω τίποτα... Πάντως διάβασα και κάτι
> αισιόδοξο: αυτά θα λυθούν με τον Firefox3.0........ Θα βγει σύντομα;;;
Δεν νομίζω ότι έχει σχέση με τον firefox αυτόν καθευαυτόν άρα μάλλον δεν
θα λυθούν τόσο εύκολα.

Τώρα κάνε το εξής. Κλείσε τον Iceweasel. Ανοιξε μία κονσόλα και εκκίνησε
από εκεί τον Iceweasel με την εντολή iceweasel. Οταν ανοίξει κάντον να
crasharei και κοίτα μέσα στο output. Εαν το μάτι σου δεν ποιάσει κάτι
βαρβάτο που να μπορείς να το λύσεις μόνος σου, όπως κάνα permission
denied σε fonts αμέσως πριν το segmentation fault στείλε μας το output.

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074