Iceweasel: Segmentation Fault

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Mon Sep 17 10:31:02 EEST 2007

On 9/15/07, excellent <excellen at otenet.gr> wrote:
> Καλησπέρα σας,
> Μερικές φορές ανοίγοντας ορισμένες ιστοσελίδες ο περιηγητής κλείνει
> αυτομάτως. Έψαξα και βρήκα στο διαδίκτυο ότι δεν είμαι το μόνο "θύμα".
> Παράδειγμα με ιστοσελίδα που κλείνει:
> http://www.debian.org/distrib/packages . Οι ιστοσελίδες αυτές δεν
> κλείνουν όταν αλλάζω την κωδικοποίηση (encoding) σε Greek ISO/Windows.
> ---
> Η λύση που βρήκα σε ένα site είναι να προσθέσω την γραμμή: "export
> MOZ_DISABLE_PANGO=1" στο αρχείο: "/etc/iceweasel/iceweaselrc", όμως έτσι
> [...]

η καλύτερη επιλογή σε τέτοιες περιπτώσεις είναι το bug reporting. Και
όσο πιο upstream τόσο το καλύτερο (π.χ. απευθείας στο mozilla firefox
στην περίπτωση σου *εφόσον* μπορείς να αναπαράγεις το bug στην
official latest έκδοση του firefox)

Παρε(μ)πιπτόντως σε εμένα με ff 1.5.... και 2.0... δεν παρουσιάζεται
το πρόβλημα (δεν έχω καμία σχετική ρύθμιση στο /etc/ ενώ το default
encoding μου είναι Greek windows cp1253)

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651