Ρυθμίσεις λίστας [WAS: Re: ΦΙλικά ADSL modem για linux ;;]

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Fri Sep 14 16:01:52 EEST 2007

On Friday 14 September 2007, Thanos wrote:
> On 2007-09-13 18:32, Πρεκατές Αλέξανδρος wrote:
> [...]
>
> Σελίδα ρυθμίσεων για την λίστα:
>
> http://lists.hellug.gr/mailman/options/linux-greek-users/
>
> Κάνεις login και ψάχνεις την επιλογή "Receive your own posts to the
> list?". Πιθανόν να το έχεις ορισμένο σε 'Νο'.

Πάω στοίχημα ότι είναι το gmail, όχι το mailman option (το mailman
option είναι by default Yes).

Αν στο gmail στείλεις κάτι και κάνεις ακόμα και CC στον εαυτό σου,
το "έξυπνο" Google το "τρώει" λάχανο ώστε στην chat-style-threading
αλληλουχία των μηνυμάτων που πηγαινοέρχονται να υπάρχει το απεσταλμένο
μήνυμα μόνο μία φορά.

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves