Updates over dialup

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Thu Sep 13 20:07:17 EEST 2007

Antonis Christofides wrote:
> Το subject τα λέει όλα. Θα εγκαταστήσω ubuntu 7.04 σε χρήστη που έχει
> μόνο dialup.
>
> 1) Παλιά είχαμε ένα ωραίο apt-κάτι που έβλεπε τι θέλουμε, έγραφε ένα
> σκριπτ στο usb stick, πηγαίναμε στο πανεπιστήμιο, τρέχαμε το σκριπτ,
> κατέβαζε τα updates, και μετά γυρίζαμε σπίτι και κάναμε τα updates.
> Ποιο είναι αυτό το κόλπο, και είναι εύκολο για τους απλούς χρήστες?
>
> 2) Αν το αφήσω χωρίς updates δεν πειράζει και πολύ έτσι? Εφόσον δεν θα
> τρέχει κανένα σέρβις.

Αν και δεν το έχω προσωπικά χρησιμοποιήσει, νομίζω το utility που ζητάς
λέγεται apt-zip.
Βέβαια δεν είναι ο μόνος τρόπος να κάνεις upgrade / install. Το καλό με
το ubuntu, είναι ότι επειδή ακριβώς είναι live cd και δεν έχει να κάνεις
επιλογές προαιρετικών πακέτων κλπ, κάθε εγκατάσταση είναι στο τέλος
όμοια με κάθε άλλη. Άρα μπορείς να φυλάξεις τα αρχεία που έχεις
κατεβάσει για μια άλλη εγκατάσταση και να φτιάξεις ένα τοπικό repo σε CD
ή κατάλογο του δίσκου, το οποίο να βάλεις μετά στο sources.list και να
είσαι κύριος. Θα χρείαστεις το πακέτο dpkg-dev:

apt-get install dpkg-dev

Τα αρχεία .deb σε ένα πλήρες μηχάνημα βρίσκονται αποθηκευμένα στο
/var/cache/apt/archives. Αντίγραψε τα κάπου αν θες και τρέξε:

dpkg-scanpackages /path/to/debs /dev/null | gzip - >
/path/to/debs/Packages.gz

Στο άλλο μηχάνημα πρόσθεσε στα sources.list

deb file:/path/to/cdrom/with/debs ./

Πιθανώς θα θέλεις να βγάλεις όλες τις άλλες καταχωρήσεις που έχεις ήδη
στο sources.list, και μετά να κάνεις apt-get update, upgrade και install
ότι άλλο θες.