ΦΙλικά ADSL modem για linux ;;

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Sep 11 21:32:18 EEST 2007

> Αν και ασχολούμαι χρόνια με το λίνουξ δεν έχω καμία εμπειρία
> με adsl.Έχω τις εξής απορίες:

FYI, τα Fritz, Linksys, αρκετά US Robotics, κάποια Dlink κλπ *τρέχουν* linux.
Αυτό σημαίνει ότι είναι πλέον φιλικά στο desktop linux σου.

Φυσικά, προτείνω κι εγώ τα ethernet μοντέλα.

Παρόλα αυτά, και τα Sagem/Crypto με το ueagle chipset (λέμε για USB τώρα)
υποστηρίζονται, απλά για κάποια νεώτερα μοντέλα ίσως χρειαστεί να βάλεις
χειροκίνητα τον driver/firmware στη διανομή σου. Εγώ το έκανα σχετικά άνετα.