ΦΙλικά ADSL modem για linux ;;

Πρεκατές Αλέξανδρος aprekates at gmail.com
Mon Sep 10 17:31:58 EEST 2007

Αν και ασχολούμαι χρόνια με το λίνουξ δεν έχω καμία εμπειρία
με adsl.Έχω τις εξής απορίες:

1)Μπορεί κάποιος να μου προτείνει κάποιο adsl μόντεμ(δεν ενδιαφέρομαι
για router,ppp) κτλ που να
είναι όσο το δυνατό φιλικότερο με το λίνουξ.
(Αυτό που έχω βρεί μέχρι τώρα είναι ότι καλό θα ήταν να έχει διασύυδεση
ethernet.)

2)Παίζει ρόλο ο παροχέας για ομαλή σύνδεση μέσω λίνουξ ή τα πρωτόκολλα
είναι κοινά ;
Υπάρχει κάποιος παροχεάς που να μπορεί να θεωρηθεί ποιό φιλικός για
το λίνουξ σε επίπεδο υποστήριξης; (από μια αναζήτηση που έκανα μόνο η
forthne βρήκα να δίνει κάποιες αναλυτικές οδηγίες και αυτές
για pstn μοντεμ! ..αναρωτιέμαι γιατί;; να ανησυχώ;; Τόσο δύσκολο
είναι να ρυθμίσεις adsl μοντεμ σε λινουξ ή απλά δεν ασχολούνται;).

3)Είναι έυκολο να δεί ένα adsl μοντεμ αυτόματα το λινουξ σε μια νέα
εγκατάσταση ώστε να συνεχίσει από καθρεπτισμό την εγκατάσταση ; (τι
βαθμό δυσκολίας έχει μια τέτοια εργασία;)

Ευχαριστώ πολύ
chomwitt