ATI radeon mobility x1400 drivers for debian

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Sep 11 11:21:01 EEST 2007

> ξερει κανεις (υπευθυνα σας παρακαλω για να μην εχω παλι το ιδιο προβλημα)
> που θα βρω και πως θα βαλω τουσ οδηγους για αυτην την καρτα.
> αυτο που χρειαζομαι ειναι να τρεχω 3D γραφικα οπως googleEarth και δικα μου
> προγραμματακια σε openGL

Ίσως να μην απαντάει στο ερώτημά σου, αλλά έχω να προτείνω τα εξής:

Εφόσον είσαι αρχάριος στο Linux, το Debian testing δεν πιστεύω ότι
είναι κατάλληλο για σένα. Καλύτερα θα ήταν να βάλεις Ubuntu. Επειδή
έχει και ένα πολύ τζιτζί σύστημα για εγκατάσταση των restricted
drivers, μπορεί αυτό που θέλεις να γινόταν πολύ εύκολα χωρίς να
χρειάζεται να κατεβάζεις πολλά πράγματα και να διαβάζεις τις οδηγίες
της ATI.

Δεύτερον, όταν παίζεις με drivers κάρτας γραφικών, είναι ψιλοσίγουρο
ότι τα πράγματα θα πάνε στραβά. Επομένως θα πρέπει πρώτα να μάθεις να
επαναφέρεις το σύστημα, ώστε να μπορείς να πειραματιστείς.