DNSBLs και SORBS (was Re: ποια εκδοση debian να βαλω?)

Angelos Karageorgiou angelos at unix.gr
Mon Sep 10 10:01:35 EEST 2007

O/H Giorgos Keramidas έγραψε:

> Μιλάμε πάντα για το _εξερχόμενο_ email traffic της OTEnet ή του X random
> ISP, σωστά;  Αυτός είναι κι ο αρχικός λόγος που το SORBS αποφασίζει ότι
> τα email από otenet.gr είναι spam.
>
> Οπότε δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι το spamassassin και το amavisd-new
> είναι η λύση που χρειαζόμαστε όλοι :-/

Μιλάμε για διαχείριση email γενικότερα , to SORBS το χρησιμοποιείς για
να μπλοκάρεις εισερχόμενο φυσικά, άρα η παραπάνω πρότασή μου ισχύει για
το πως ΕΣΥ διαχειρίζεσαι εισερχόμενο email στα δικά σου συστήματα.
Φυσικά εάν μπορούσες να διαχεριστείς το εξερχόμενο της OTENET δεν θα
συζητούσαμε τώρα.

Για το εξερχόμενο μπορούμε  να ανοίξουμε άλλη κουβέντα πως το έχω
υλοποιήσει σε HOL και VIVODI