Κυρία Καλομβοσάκη, συγγνώμη

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Sep 9 21:54:04 EEST 2007

On 2007-09-09 21:27, Boukouvalas Kostas <quantis at hellug.gr> wrote:
> Κυρία Καλομβοσάκη,
> [...]
> Κλείνοντας για να αποφύγω οποιεσδήποτε συγκρούσεις και παρεξηγήσεις θα
> ήθελα να σας πω, πως παρόλο που ορισμένα σχόλια ήταν κάπως "πικάντικα"
> ο σκοπός τους δεν ήταν να θίξουν την τιμή και την υπόληψή σας. Αυτό
> φαίνεται ιδιαίτερα και από την αναλυτική και σοβαρή επεξήγηση πάνω στο
> πρόβλημα σας που λάβατε στα αρχικά μηνύματα από τον κ. Γ. Κεραμίδα,
> προγραμματιστή, επιφανές μέλος της κοινότητας ανοιχτού λογισμικού στην
> Ελλάδα αλλά και διεθνώς καθώς κατέχει θέση στην ομάδα πυρήνα (Core
> [...]

Την οποία αγνόησε, προφανώς, η κ. Καλομβοσάκη, αφού δεν είδα ούτε καν
κάτι σαν προσωπική απάντηση με περιεχόμενο "καλά όλα αυτά αλλά εγώ θέλω
ακόμα να σβηστεί το email από τα αρχεία της λίστας".

Δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα να "εκμεταλλευτώ" τη θέση μου στο FreeBSD ως
έρεισμα για να δώσω περισσότερο βάρος στις απόψεις μου (αρκετές φορές,
εξάλλου, αυτά που έχω γράψει στη λίστα είναι ή εντελώς λάθος ή απλά
ελλειπή).

Επειδή βλέπω όμως ότι δεν είχε ιδιαίτερα αποτέλεσμα η "αναλυτική"
απάντηση, δεν με ενδιαφέρει να ασχοληθώ περισσότερο με το θέμα, εκτός κι
αν υπάρχει πραγματικά καλή θέληση και από τις δύο πλευρές για μια πιο
σοβαρή κουβέντα.  Για παράδειγμα, οι παρενθετικές αναφορές με
γενικεύσεις για την αντιμετώπιση των γυναικών στο χώρο των υπολογιστών,
παρόλο που δεν είναι εντελώς αναληθείς είναι άσχετες με το θέμα της
διαγραφής ενός μηνύματος.  Θα προτιμούσα να μην αναλωνόμαστε σε τέτοιου
είδους "ανταλλαγές απόψεων", εκτός κι αν μας ενδιαφέρει να δώσουμε ακόμα
πιο σεξιστικό τόνο σε ένα ήδη υπερφορτωμένο σε προσβολές thread.

- Γιώργος