Κυρία Καλομβοσάκη, συγγνώμη

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Sun Sep 9 21:27:32 EEST 2007

Κυρία Καλομβοσάκη,

Επιτρέψτε μου ως μέλος του HELLUG, ως πρώην μέλος Δ.Σ. του HELLUG, ως
άνθρωπο που έχει τραβήξει και αυτός ενα μέρος από το λούκι της
οργάνωσης εκδηλώσεων και δρώμενων, αλλά πάνω απ' όλα ως άνθρωπο να σας
ζητήσω συγγνώμη. Δεν είμαι πρόεδρος του συλλόγου και επομένως
εκπροσωπώ μόνο τον εαυτό μου αλλά πιστεύω πως υπάρχει εκεί έξω μια
σιωπηρή πλειοψηφία που διαφωνεί με τα όποια αρνητικής φύσεως σχόλια
λάβατε από μέλη του HELLUG.

Όσον αφορά την ουσία της υπόθεσης, το μήνυμα σας στη λίστα
ταχυδρομείου του συλλόγου, αυτό ξέρετε, είναι πολύ δύσκολο να αλλάξει.
Πιστεύω οτι ακόμα και αν σβηνόταν από τη σελίδα των αρχείων της LGU δε
θα μπορούσε να σβησεί από τη cache των μηχανών αναζήτησης (βλ. Google,
Yahoo! κ.α.) καθώς επίσης και από το Internet Archive
(http://www.archive.org) το οποίο αποθηκεύει ένα μεγάλο μέρος του
διαδικτύου.

Τέλος θα ήθελα να σας τονίσω πως η λίστα Linux Greek Users επειδή
προϋπάρχει της ύπαρξης του συλλόγου δεν υπόκειται στην εξουσία του
Δ.Σ. του HELLUG και ιδιαίτερα αναφέρεται συχνά πως το LUG φιλοξενεί
απλώς την λίστα στους servers του. Βέβαια οι περισσότεροι που γράφουν
στη λίστα είναι μέλη του συλλόγου γι' αυτό και το απολογητικό μήνυμα.
Από την άλλη όμως απόλυτος κυρίαρχος είναι στη συγκεκριμένη λίστα o
διαχειριστής της ο οποίος δε χρειάζεται να δώσει λόγο σε κανένα (και
κατα τη γνώμη μου δε πρέπει κιολας να δώσει λόγο σε κανένα).

Κλείνοντας για να αποφύγω οποιεσδήποτε συγκρούσεις και παρεξηγήσεις θα
ήθελα να σας πω, πως παρόλο που ορισμένα σχόλια ήταν κάπως "πικάντικα"
ο σκοπός τους δεν ήταν να θίξουν την τιμή και την υπόληψή σας. Αυτό
φαίνεται ιδιαίτερα και από την αναλυτική και σοβαρή επεξήγηση πάνω στο
πρόβλημα σας που λάβατε στα αρχικά μηνύματα από τον κ. Γ. Κεραμίδα,
προγραμματιστή, επιφανές μέλος της κοινότητας ανοιχτού λογισμικού στην
Ελλάδα αλλά και διεθνώς καθώς κατέχει θέση στην ομάδα πυρήνα (Core
Team) ανάπτυξης του λειτουργικού συστήματος FreeBSD.

Με τιμή,
Κώστας Μπουκουβάλας
μέλος HELLUG
Φοιτητής Τμήματος Χημείας Α.Π.Θ.