FW: Invite from Eleftherios Kosmas (elkosmas at gmail.com)

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Sun Sep 9 19:20:02 EEST 2007

On 9/9/07, Maggie Kalomvossaki <mkalomvo at gmail.com> wrote:

> Επειδή κύριοι, η ….«παραφιλολογία» σας δεν έχει τέλος, λέω να απαντήσω σε
> όλα αυτά τα κατεβατά άνευ ουσίας που γράφετε.
>

> Κατ' αρχήν για να διαβάσετε ποια είμαι:
> http://www.linkedin.com/in/maggiekalomvossaki
>

> Έχω αφιερώσει όλη τη ζωή μου στο διάβασμα, στη δουλειά και στους υπολογιστές
> γιατί ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΑΛΕΞΑ !
>

> …φαίνομαι για άνθρωπος που κάνει clubbing ;    Απλώς εδώ και 3 – ΤΡΙΑ –
> χρόνια ψάχνω μια σωστή δουλειά σ' αυτή τη …χώρα….
>

> Αν θέλετε να δείτε τι κάνει μια «γυναίκα» (όπως ονομάζετε εμάς τα …κατώτερα
> [...]

Έχετε τα δίκιο σας αλλά επιτρέψτε μου να πω ότι με τέτοια posts
ρίχνετε λάδι στη φωτιά.

Με τον τρόπο και το (εν πολλοίς δικαιολογημένο) ύφος σας προκαλείτε
άλλα μέλη της λίστας, με αποτέλεσμα να οδηγούμαστε σε flame war.

Μερικές διευκρινήσεις:

1) Ο εν λόγω χρήστης έκανε προφανώς λάθος και η επιλογή του
στηλιτεύθηκε. Επιπρόσθετα, βγήκε επώνυμα και ζήτησε συγγνώμη από τους
υπόλοιπους.

2) Αναφέρετε στο βιογραφικό σας το παρακάτω
" I can do effective research in the Internet, with prompt results in
any language with the help of advanced software."

Υποθέτω ότι μάλλον δεν κάνατε το πλέον λογικό όταν είχατε το σχετικό
πρόβλημα με την λίστα. Τί ; Απλά να επιβεβαιώσετε ότι δεν είχε το
παραμικρό νόημα η διαγραφή ενός post σας το οποίο βρίσκεται στην cache
των μηχανών αναζήτησης αλλά και mailboxes των μελών (όσων κρατάνε τα
mail της λίστας).

3) Με το να μπαίνετε στον κόπο να μας απαριθμείτε το ποια είστε λίγα
κερδίζετε. Το πιο πιθανό είναι ότι κάποιοι (ενδεχομένως κακεντρεχείς)
θα το χρησιμοποιήσουν για να συνεχίζουν την κατ' αυτούς πλάκα.

4) Θεωρώ ότι μια λογική κίνηση, εάν φυσικά δεν έχετε αντίρρηση, είναι
να διαγραφείτε από τη λίστα,  μιας και από ότι φαίνεται περισσότερα
προβλήματα σας δημιουργεί παρά σας λύνει. Προφανώς μπορείτε να βλέπετε
τα καθημερινά posts όταν και εφόσον το επιθυμείτε ή σας χρειάζεται από
την σελίδα των αρχείων (archives) των λιστών του hellug στη δ/νση:
http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/

5) Επιτρέψτε μου να έχω διαφορετική γνώμη σχετικά με το "I have
excellent knowledge (advanced level) of computers." μιας και μπηκα
στον πειρασμό και είδα posts σας στο majorgeeks... Δεν είναι ντροπή,
αλλά τη λίστα διαβάζουν και συνδράμουν κάποιοι άνθρωποι οι οποίοι
πραγματικά έχουν excellent knowledge of computers. Θεωρώ ότι είναι
εριστικό και υποτιμητικό για αυτούς και επιπρόσθετα κρίνω ότι θα
αποτελέσει και αυτό αιτία σχολίων και (το λιγότερο) σαρκασμού.

6) Όσον αφορά τις γυναίκες διαφωνώ κάθετα. Δεν είναι κατώτερα όντα
ούτε χρήστες β' διαλογής. Ας μην απλουστέυουμε. Γνωρίζω αρκετές
συναδέλφους (σε ένα ομολογουμένως ανδροκρατούμενο επάγγελμα) οι οποίες
είναι εξαιρετικές επιστήμονες και ερευνήτριες.

Με σεβασμό,

--
Τριπολιτάκης Ευάγγελος
Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,