DNSBLs και SORBS (was Re: ποια εκδοση debian να =?iso-8859-7?b?IOLh6/k/?=)

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Sun Sep 9 11:26:35 EEST 2007

On Saturday 08 September 2007, V13 wrote:
>   Exeis dikio alla an to katafereis tha soy po mprabo. To ti spam
> kobo apo otenet den legetai. Kai fysika to abuse tmima deixnei na
> einai GTP.
>
>   "Labame ola ta aparaitita metra" lene meta apo 1.5 mina kai se 2
> meres ksana to idio spam ton 300KB apo pelati ths otenet se
> 4294967295 xristes...

Ε άρα στα λόγια μου έρχεστε. Αυτό που φεύγει από την OTEnet είναι τελικά
Spam (δεν "υπερβάλλει" η SORBS), οι ίδιοι δεν κάνουν τίποτα για να το
σταματήσουν (είναι καθαρά θέμα θέλησης, ας κόβανε οριστικά μερικά
accounts να δούμε τί θα γινόταν), οπότε μπαίνουν σε μαύρες λίστες
δικαίως γιατί με το να μην κάνουν τίποτα γίνονται συνένοχοι.

Και κακώς τους χαριζόμαστε εμείς μετά, γιατί αν δεν περνάγανε πουθενά τα
e-mails της OTEnet, θα γκρίνιαζαν οι πελάτες και ίσως ξαφνικά το abuse
team να γινόταν το καλύτερο του κόσμου (λέμε τώρα).

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves