Re: Θέσεις των κομμάτων για τα θέματα που μας αφορούν

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Sat Sep 8 17:31:19 EEST 2007

On 9/7/07, DJ Art <djart at linux.gr> wrote:

> Εγώ λέω "τρίχες". Ανούσιο όλο αυτό το σκηνικό του να ρωτάμε κάθε κόμμα
> ποιά θέση έχει, δυστυχώς. Πιο χρήσιμο είναι να κοιτάξουμε τί ψηφίσανε
> πριν μερικά χρόνια στο ευρωκοινοβούλιο, για το θέμα των πατεντών.

Σαφώς και το να κοιτάμε τι κάνει και όχι τι λέει κάποιος είναι πολύ
σωστότερο. Ακόμα περισσότερο για τους πολιτικούς οι οποίοι 6 στις 10
αυτά που λένε έχουν βαθμό βεβαιότητας αντίστοιχο με το αν είναι
ζωντανή η γάτα του Σρόντιγκερ και 3 στις 10 είναι κατάφωρα ψέματα.
Όμως έχω διαπιστώσει ότι ο περισσότερος κόσμος και μέσα σε αυτούς και
οι πολιτικοί και απο αυτούς ακόμα περισσότερο οι Έλληνες, δεν έχουν
καταλάβει κάτι: το internet είναι ένα απέραντο documentary του τι λες
και τι κάνεις. Οπότε είναι πολύ καλό να έχουμε online τις 3 απο τις 10
απαντήσεις τους για να μπορούμε με απλό τρόπο να βλέπουμε ποιοι είναι
κατάφωροι ψεύτες. Με αυτό τον τρόπο θα καθαρίσει το πολιτικό σκηνικό
απο αυτούς και θα μείνουν μόνο οι έξυπνοι ψεύτες :P

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651