Invite from Eleftherios Kosmas (elkosmas at gmail.com)

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Sat Sep 8 14:25:37 EEST 2007

On Saturday 08 September 2007, Eleftherios Kosmas wrote:
> EleftheriosKosmas (elkosmas at gmail.com)
> has invited you as a friend on Quechup...
> 	...the social networking platform sweeping the globe

Yes yes, δεχόμαστε προκαταβολικά τη συγγνώμη που θα στείλεις αργότερα,
όταν ανακαλύψεις πως το Quechup spammαρε όλα σου τα contacts, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ
ΑΔΕΙΑ ΣΟΥ (όπως επιβεβαιώνεται μέσω πολλών ανεξάρτητων πηγών).

Πάντως μου κάνει εντύπωση που ο κόσμος έτσι εύκολα δίνει το login access
info των e-mail υπηρεσιών του σε άλλες 3ες υπηρεσίες!!

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves