Re: Θέσεις των κομμάτων για τα θέματα που μας αφορούν

Eleftherios Kosmas elkosmas at gmail.com
Fri Sep 7 20:48:54 EEST 2007

Θάνο ίσως και να έχεις δίκιο, δεν ξέρω αν ήταν σωστή η κίνηση μου αυτή
ή όχι. Η αλήθεια είναι ότι ίσως έχω μια μη ρεαλιστική άποψη για κάποια
πράγματα. Ίσως ο τρόπος που προσέγγισα το θέμα ήταν σε λάθος βάση αλλά
νομίζω ότι οι προθέσεις μου είναι εμφανής.
Υ.γ. ΣOPPY αλλά είμαι μακριά από τον υπολογιστή μου και κάνω
αναγκαστικά χρήση web interface

http://elkosmas.gr