DNSBLs και SORBS (was Re: ποια εκδοση debian να =?iso-8859-7?b?IOLh6/k/?=)

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Fri Sep 7 16:11:36 EEST 2007

On Friday 07 September 2007, Giorgos Keramidas wrote:

> FEATURE(`dnsbl', `safe.dnsbl.sorbs.net',`"554 Rejected "
> $&{client_addr} " found in safe.dnsbl.sorbs.net"')dnl
>
> Τώρα ελπίζω να στρώσει η κατάσταση κι αυτή τη φορά μάλλον θα αφήσω
> αυτό το κομμμάτι σχολιασμένο επ' άπειρον.  Βαριέμαι κάθε λίγο να
> ασχολούμαι με τις καύλες της SORBS.

LOL

Το safe sorbs list το πρόσθεσα εγώ κάποια στιγμή πριν το καλοκαίρι σε
μιά (τελικά όχι και τόσο αποτυχημένη) προσπάθεια να δώ στα γραφήματα να
μειώνεται το γαμω-εισερχόμενο spam (με ό,τι άλλο αυτό συνεπάγεται, cpu
usage, απόκριση υπηρεσίας κλπ).

Αλλά από ότι φαίνεται κατάφερε η otenet να μπεί ΚΑΙ στο safe, αμάν.

> κομμάτι, εμπνευσμένο από μια άλλη φορά που είχε μαλακιστεί εντελώς η
> SORBS και μπλόκαρε όλο το OTEnet επειδή _κάποιοι_ OTEnet users
> έστελναν spam email με relay το mailgate.otenet.gr:

Πάντως σε αυτό το θέμα εγώ συμφωνώ με τη SORBS, ασχέτως που το κλείνουμε
επειδή δε μας βολεύει.

Ας συμμαζέψει η OTEnet τους χρήστες της και να μη στέλνουν spam, δεν
είναι ότι "μαλακίζεται" η SORBS χωρίς λόγο και αιτία.

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves